למה כדאי לי לבנות את האתר שלי ב-WordPress

למה כדאי לי לבנות את האתר שלי ב-WordPress
shutterstock_122664079

למה כדאי לי לבנות את האתר שלי ב-WordPress

אחד היתרונות הברורים של אתר הבנוי על מערכת ניהול התוכן WordPress הינו קלות השימוש והתפעול שלו בצורה עצמאית וללא צורך ברכישת ידע מקדים או ידע תכנותי כל שהוא. לבעלי האתר יש גישה מלאה למערכת הניהול של האתר ולכן ישנה אפשרות לשנות ולהוסיף מה שתרצה ומתי שתרצה ובצורה עצמאית. 

היבט נוסף ליתרונות הרבים של הפלטפורמה ואולי השני החשוב ביותר – נושא הקידום האורגני וביצוע אופטימיזצייה למנועי חיפוש – קידום האתר הינו החלק האחרון ביותר בבניית אתר אחרי העיצוב והפיתוח, עכשיו הגיע הזמן להכיר את האתר למליוני הגולשים באינטרנט שכולם למעשה לקוחות פוטנציאליים שלך. חלק מהיתרונות הברורים שיש לאינטרנט להציע היא היכולת של עסקים קטנים ובינוניים להגיע למקומות גבוהים בתוצאות החיפוש האורגני ולהתמודד על לקוחות מול חברות ענקיות בתחום העיסוק. קידום האתר מושפע רבות מאלמנטים כגון איכות רוד האתר, תוכן האתר, תיאורים ומילות מפתח, מהירות עליית האתר ומעבר בין עמודיו השונים שכן, שימת דגש על הנקודות הללו יובילו לתוצאות איכותיות, פניות רבות שיתורגמו להכנסות! 

כמה סיבות נוספות לבניית אתר WordPress: 

  1. מערכת ניהול תוכן יציבה ואמינה
  2. אפשרויות עיצוב שלא נגמרות
  3. קלה ופשוטה לעדכון תכנים למשתמשים ללא נסיון קודם
  4. אפשרויות לשימוש בתוספים ללא עלות או בעלויות נמוכות (חיסכון אדיר בפיתוח)
  5. קידום האתר ייעשה בקלות ובפשטות
  6. גיבוי אתר בקליק
  7. רספונסיביות איכותית לכל רזולוציות המסכים הנפוצות.
שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב twitter
טוויטר
שיתוף ב linkedin
לינקדאין
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
אימייל
שיתוף ב print
הדפסה

שירותים נוספים

פיתוח תוספי Wordpress
כחברה המתמחה בפיתוחי PHP ומומחית למערכות Wordpress, נעמיד לרשותכם ניסיון מקצועי של למעלה מ-10 שנים בתחום פיתוח תוספים לWordpress.
קרא בהרחבה
פיתוח מערכות Web
פיתוח מערכת WEB ייעודית לעסק תורמת באופן ישיר לייעול תהליכי העבודה בעסק ולהגדלת היקף המכירות.
קרא בהרחבה
שדרוג ותיקון אתרים קיימים
נניח שאתם מאוד אוהבים את האתר שלכם ורוצים לשפר בו משהו נקודתי, להוסיף פיצ'ר חדש, לשפר נראות של איזור מסוים; האפשרויות בלתי מוגבלות! בשיחת ייעוץ נאבחן יחד את הצורך ונציע לכם מגוון מסלולים לפתרון מושלם.
קרא בהרחבה
שירותי אחסון ותמיכה
Parallax הוקמה במטרה להעניק מענה כולל של 360° בעולם ה-WEB; בין אם הגעתם לקצה גבול היכולת שלה בפיתוח/תכנות/עיצוב, ובין אם אתם פשוט מחפשים מקום איכותי ותומך לאחסן בו את האתר שלכם.
קרא בהרחבה
פתרונות עיצוב ומיתוג
רגע לפני בניית אתר, חשוב לבחון מחדש את המותג שלנו והעולם הגרפי שהוא מביא עמו. מיתוג נכון מתחיל במחקר ואפיון מדיוק, ממשיך בבחירות עיצוביות שמחזקות את ערכי המפתח של המותג ומסתיים בביצוע קפדני, יפהפה ונכון.
קרא בהרחבה
גלילה לראש העמוד
בודק...