ברוסטר צ'יקן

רשת ברוסטר צ'יקן האמריקאית נחתה בישראל, והביאה עמה את הציפוי מיוחד ושיטת ההכנה הייחודית שמעניקה קראנצ'יות מתפצפצת, חווית טעם משודרגת וידיים נקיות משמן. המטרה היתה ליצור אתר שירגיש אמריקה בכל המובנים! הצבעוניות, התנועה, אפקט הוואו וחווית משתמש בלתי מתפשרת שתאפשר הזמנה מהירה וכיפית כמו החוויה של הישיבה במסעדה. הרשת הולכת וגדלה בארץ בקצב מטורף וסניפים רבים נפתחו מאז התחלנו לעבוד יחד. מערכת ההזמנות שבנינו לרשת מאפשרת כניסה של מתשמשים רבים, לבצע הזמנות למשלוח ואיסוף עצמי תוך בחירת סניף ספציפי או ע"י מציאת הסניף הקרוב ביותר למיקום הGPS של הנייד, ניהול מועדון הלקוחות וההטבות, הנחות/מבצעים, קופונים ומעקב הזמנה. בנוסף למערכת ההזמנות בנינו אתר תדמית מרהיב וחדשני אשר ממומשק למערכת ההזמנות, ובו מסופר אודות הרשת, ישנה מפת סניפים, לוח משרות ודרושים, גלריית מדיה, צור קשר, חיבור לאינסטגרם וקידום מבצעים נבחרים.

בדצמבר 2018 זכה האתר בתחרות עיצוב מטעם אלמנטור העולמית וכך נכתב:

"ברוסטר צ'יקן הוא מזנון חדש בישראל, בזכיינות של מותג אמריקאי מפורסם. האתר שהם יצרו עבור הקהל הישראלי שלהם מתגאה בשפע של אלמנטים עיצוביים, תמונות של פריטים בתפריט עסקאות. בזכות הבחירה בצבעי הדגל האמריקאי יחד עם אפקט קונפטי פרלקסי, המבקרים באתר מרגישים כאילו הם נחתו בחגיגות יום העצמאות האמריקאי!

עם פריסה תוססת ודינמית זו, האתר מצליח ליצור הצעה אטרקטיבית ללקוחות הפוטנציאליים של הרשת, שהם בעיקר צעירים, בני נוער ומשפחות."

 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב print
גלילה לראש העמוד
בודק...