מעוף | המשאב האנושי

אנחנו יותר מגאים להציג בפניכם את האתר החדש והמדהים שיצרנו עבור מעוף המשאב האנושי!

האתר כולל פיתוח ייעודי אזור אישי, מחולל קורות חיים, מנגנון חיפוש רב ברירתי, סוכן חכם, איזור סניפים ייעודי, התחברות עם רשתות חברתיות, התממשקות למאגר המשרות הקיים במערכת ועוד. תהליך העיצוב כלל סכימות, סקיצות ועיצוב מלא לכל עמודי האתר לדסקטופ ולמובייל.

האתר מבחינת יכולות ונראות משקפים בדיוק את ערכי המותג של הקבוצה; קבוצת מעוף עוסקת במתן פתרונות חדשניים ופורצי דרך בתחומי ההון האנושי.

קצת היסטוריה: הקבוצה נוסדה בשנת 1999 על ידי צמד יזמים חברי ילדות – יניב נדלר ועמית רשף, בשנות העשרים לחייהם, בעלי הקבוצה. מסניף אחד בחוצות המפרץ בחיפה בשנת 1999, המעסיק 10 עובדים, הפכה מעוף לקבוצת חברות וחטיבות המתמחות בתחום המשאב האנושי, הפועלות באמצעות 38 סניפים ברחבי ישראל ומעסיקה למעלה מ-10,000 עובדים.

מאז הקמתה מעוף צברה הקבוצה ניסיון, מקצועיות, יציבות כלכלית ומוניטין רב, בכל תחומי עולם משאבי האנוש – השמה, גיוס כוח אדם, שירותים מנוהלים, שירותי מיקור חוץ (אאוטסורסינג), אבחון מקצועי, העסקה, הדרכת עובדים, הכוונה וייעוץ וליווי פרטני למחפשי העבודה.

באמצעות החברות הבנות והחטיבות בקבוצה מעניקה מעוף שירותים כוללים, מנוהלים ומתקדמים בתחום ההון האנושי  (Total Managed Services) לחברות ולארגונים מהמובילים את המשק הישראלי כמו גם לפרוייקטים ציבוריים ופרטיים קצרים או ארוכים  (Long and Short Projects on demand). כל אחת מהחברות והחטיבות בקבוצת מעוף מתמחה בתחומה ופועלת בסינרגיה מלאה עם החברות והחטיבות האחיות, תוך הישענות על המשאבים האנושיים, המקצועיים והכלכליים של הקבוצה.

מעוף רואה עצמה מתמידה להוביל את תחום המשאב האנושי תוך הקפדה על ראייה אסטרטגית חדשנית, מעודכנת וארוכת טווח.

מעוף חרתה על דגלה את הערך – אנשים חושבים אנשים,  ומנהיגה מזה שנים את הגישה האנושית הבלתי אמצעית המאפיינת את פעילותה, מבדלת את מעוף וממצבת אותה כמנהיגת תחום, ממנה נהנים לקוחות החברה הרבים המטופלים כמו היו הלקוח היחיד, לשם מקסום הצלחתם העסקית וההתמודדות המוצלחת עם מתחריהם.

במעוף מוצאים לקוחות החברה בית חם שבו קשובים לצורכיהם הייחודיים ובו נמצאים להם פתרונות תעסוקה יצירתיים ופורצי דרך תוך ליווי צמוד ואישי. מסיבה זו נאמנים לקוחות מעוף לחברה לאורך שנים ואף מביאים עמם לקוחות נוספים שזוכים אף הם לטיפול אישי, מכבד, סבלני, רגיש ומיומן המבוסס על ניסיון של עשרות שנים.

קבוצת מעוף מחויבת לעבודת צוות, יצירתיות, יוזמה ומצוינות, ועובדיה הנאמנים של החברה גאים להשתייך אליה ולהיות שותפים להצלחת לקוחותיהם שמקנה להם סיפוק ומוטיבציה נוספת.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב print
גלילה לראש העמוד
בודק...